تمام اعضای سایت در پنل کاربری خود میتوانند تیکت پشتیبانی ایجاد و درخواست راهنمایی یا رفع اشکال بنمایند:
- به پنل کاربری خود وارد شوید >>
- در بخش پشتیبانی، تیکت ایجاد کنید و مورد را توضیح دهید.
- لطفا صبور باشید و به ما 24 تا 48 ساعت کاری فرصت بدهید تا بهترین پاسخ را برای شما ارسال کنیم.
- از ارسال تیکت تکراری پرهیز کنید تا اختلال ایجاد نشود.
مواردی که میتوانید تیکت بزنید:
- اشکالات فنی که به سایت مربوط می شوند.
- درخواست راهنمایی فنی مرتبط با سمت شما ( اگر از دست مان کاری بر بیاید خوشحال می شویم)
- خطاهایی که مشاهده می کنید و بیش از 24 ساعت هنوز رفع نشده اند.
- پیشنهاد و انتقاد
- درخواست راهنمایی
- شماره واتس اپ 9961140098 نیز میتوانید پیام دهید.
- پاسخگویی تلفنی امکان پذیر نیست.